joi, 23 iulie 2009

"Ungaria mare"

Azi sunt xenofoba sau pur si simplu mi-e scarba de "romanii" din presa romaneasca. Azi am aflat ca civilizatia inseamna "pupincurism" , de fapt asta este un lucru destul de vechi, avand in vedere ca cel putin in ultimii 20 de ani, "romanii" care reprezinta Romania au pupat in cur tot ce au prins .. de la americani pana la unguri .. Cu ce drept isi cer scuze "fiintele" (incerc sa nu folosesc cuvinte prea urate ) de la Adevarul, in numele unui intreg popor, implicit in numele meu ??????? Eu nu vreau sa imi cer scuze de la unguri.. poate trebuia sa ne cerem scuze ca existam ca natie .. ca popor .. eventual de ce nu acceptam ca noi, romanii, suntem niste sclavi si vrem sa ii invitam pe toti sa vina sa ne foloseasca .. am invatat sa spalam toalete in majoritatea tarilor .. asa ca de ce sa nu ne numim "sclavi"??

Asa pupiceala nu am mai vazut .. "sa moara mama" (incerc sa imi scot in evidenta textele de tiganca ) .. deci , cititi ce au fost capabili sa scoata din ei "ungurii" de la "Adevarul unguresc":

"Mesaj către poporul maghiar
Ungaria, te rugăm frumos să ne ierţi!

Săptămâna trecută, în Ghencea a fost doar un simplu joc cu o echipă din ţara care l-a plâns din inimă pe handbalistul român Marian Cozma, ucis în februarie, la Veszprem. Steaua – Ujpest putea fi un meci frumos, dar o mână de nemernici a născut un şir de cuvinte îngrozitoare: un banner mizerabil, postat lângă tricolorul nostru drag, a jignit grav poporul maghiar. Ne unesc milioanele de conaţionali care vorbesc limba lui Emeric Ienei şi a lui Ladislau Bölöni şi nu ne pot despărţi doar câţiva derbedei care merită să ajungă la puşcărie.

Tocmai de aceea, înainte de meciul revanşă de la Budapesta şi în numele milioanelor de fani români care ştiu să respecte adversarii, dar şi cetăţenii altei ţări, redacţia „Adevărul“ a decis să ceară scuze naţiunii vecine în locul celor care ar fi trebuit să o facă. Să fii umil după ce unul de-al tău a încercat să umilească este demn. Multora ne este greaţă de neoamenii dintre noi. Pentru că suntem mândri, pentru că suntem europeni, pentru că suntem jurnalişti şi pentru că omenescul n-are naţionalitate, Ungaria, te rugăm frumos să ne ierţi!


Către UEFA,
În atenţia Comisiei de Disciplină

La meciul Steaua Bucureşti – Ujpest FC, din turul II preliminar al Europa League, disputat la 16 iulie în Bucureşti, suporterii echipei-gazdă au afişat bannere jignitoare, cu grave conotaţii rasiste, la adresa echipei ungare şi a poporului maghiar.

Având în vedere reacţia inexistentă a forţelor de ordine şi toleranţa manifestată de clubul român la asemenea manifestări nedemne, care reiese şi din declaraţiile de presă acordate de oficialii români, plus faptul că fanii FC Steaua Bucureşti sunt recidivişti în această privinţă, solicităm sancţiuni maxime.

Un asemenea comportament este nedemn pentru orice cetăţean al Uniunii Europene şi de netolerat pentru marea familie a fotbalului, cu atât mai mult cu cât patronul clubului este membru al Parlamentului European. Aveţi anexate dovezile necesare (fotografii şi traducerile aferente) în sprijinul afirmaţiilor noastre.

Cu respect, Redacţia „Adevărul“"

Eu nu vad nici un cuvant scris despre comportamentul suporterilor unguri, dar probabil ca redactia a vazut un alt meci si in lumea lor suporterii unguri erau niste fiinte adorabile cu aripioare si cu nelipsita harpa in mana ...

*NOTA : Nu am absolut nici o problema cu tiganii, nu m-am certat niciodata,nici macar cu unul singur... din pacate pentru straini cuvantul "tigan" descrie un hot, un nespalat... si eu pot spune sigur ca nu toti sunt la fel ..

Niciun comentariu:

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates